Kattelen nyt tota leffaa(?) joka tulee neloselta :3 hyvältä vaikuttaa. Huomenna leirille...... en pääse blogaan D: enkä mitään = hei hei netti,hei hei mun vaavit(= KK = Sims 2 Kaupunki kämppä). Paitsi jos Darja lainaa sen PSPtä >:3 hitto D: mua kyl pelottaa yks kohta tossa, nimittäin iltaohjelma :/ se kuulostaa aika pelottavalta..... jospa vaan tapaisitte valkut nii teitäkin pelottais ó___ò

Ehin ajatella jo et nyt on tullu mulle jotain "Hate U" tai "DIEEE!!!!!!1" kommenteja siis ihan tohon edelliseen juttuun XD sit tänään oli nälkäpäivä keräys. Mut en tajuu miks niille hyyppien (jotka kuoli siin jutussa :P) sukulaisille pitää kerätä rahaa -____- aika rahanahneita :P tai siis ihan oikeesti..... mihin ne sitä tarvii ostaako ne uuden siskon/veljen tai jotain :'D vai mitä? Siis ihan oikeesti millon raha on auttanu jonku kuolemassa okei joo ehkä ne menee hautajaisiin tai jotain mut jos jonku hyypän perheel menee aika hyvin, bleh sanon minä >:D täten nimitän itseni, paskamaiseksi, välinpitämättömäksi ja ämmämäiseksi ihmisesti : 3 aamen !

Mut siis takaisin siihen asiaan, nii mun piti mennä koululle 54 Bllä mutta __eräs__ (isä) päätti sekoilla jotain ja otti esiin sen ihan seon reittipalvelun ja sit alko suoltaan jotain paskaa mulle siis shees~ kai mä nyt osaan koululle mennä -.-" ja sit se huus et vie sit mut sinne -_________- ei siinä mitään pahaa, paitsi kun sen auto on täynnä tupakkarasioita, muovipusseja, papereita ja kaikkea >____> nice nice.....

Haluun ihan oikeesti nähä uuestaan sen The Dark Knightin D: se on niiiiiiin I H A N A ! RIP Heath Ledger :------( harmi ku kuoli niin nuorena ja huumeisiin... toivottavasti se synty uudelleen ja saa sit uudessa elämässään hyvän näyttelijänuran ja pitkän elämän ^3^

Mä häivyn tästä näin takavasemmalle + en oo vieläkään löytäny kameran USBta :--------(