Kiitos Poetralle vinkista :D njoo pitäis joskus pistää.... tosin se pukeutuminen on tämmöstä tylsää pillifarkut-T-paita-huppari juttua :3 mut mää "harrastan" valokuvausta (jotain random kasvikuvailua jos se lasketaan :'D )

Hyvinhän meni eka koulupäivä :3 kesti vaan 2 h ja 15 min 8DD saatiin lukkarit :) pistän just tännö

Ma 8:20 ~ 14:15(?)

Uskonto
Bilsa
Venäjä
Äikkä
Hissa
Matikka (X_____________X""")

Ti 9:15 ~ 14:15

Liikunta (EIII! kaks tuntia)
Kuvista (<33 kaks tuntia)
Äikkää

Ke 8:20 ~ 14:15 (kyllä melkeen kaikki päivät kuus tuntia :P pari päivää onkin 7)

Matikka (X____X')
Englanti (<3)
Äikkää (kaks tuntia)
Kässä (kaxx)

To 8:20 ~ 15:15

Venäjä
Englanti
Hissaa
Musiikkia
Venäjä
Matikkaa
Ruotsia

Pe 8:20 ~ 15:15

Musiikkia
Fysiikkaa / Kemiaa (kaks)
Matikkaa
Äikkää
Venäjää
Saksaa

Tommonen =33 ihanaa... pistin siihen jopa kommaa :''''D olen outo ~~<3 sain postikortin australiasta... tosin sooli aika ironinen. Mulla alko koulu ja siin postikortissa on toosi lämpimän näköistä vettä joka on aika läpinäkyvää you know....  >____> mut eihän se lähettäjä tienny sitä nii voi voi :P nyt meen varmaan lukemaan tiedettä :3

Mut jee~ musta on tullut

a) liian hyvä sydäminen

b) hengaan liikaa Tofun kaa

c) en osaa sanoa ei

koska tänään ku menin Kamppiin nii siel oli nainen Moldowasta ja se myi ruusuja ja pyys siitä kaks euroa ja se oli jo antanut mulle sen ruusun nii mulle nii mun oli pakko ostaa se ruusu ;______; sinne meni mun huomisen bussirahat >______< noo onneks säästöpossu on keksitty :D