No jau sinnekin ! Tänään oli matikan koe : 3 hyvin se taisi mennä..... toivottakaa onnea ^__^d  ja huomenna on englannin koe *_________* hitsi ku oon onnelinen <3 tarviin viel vaan historian kokeen ja leijailen taivaassa. Fondüen kouluintohimot, englanti, kuvis, historia ja käsityö :-------D me neulotaan nyt :<<< en haluu D: mut onneks voin tehä ittelleni söpöt rannekkeet <3 toin työn koulusta kotiin 8DDd oon muutes alottanu harrastuksen kuvailun lisäks : 3 nimittäin tanssin ^^ en khyl tiie mikä laji se on mut se on kivaa 83 soon vähän cheetleadauksen tyylistä paitsi et siin on huutojen tilalle pistetty tekno / madonna / Ne-Yo renkutusta :'''D

Mä en tajuu miks mun pitää surra niiden tyyppien puolesta jotka daias siin konfliktissa :P en tunne niitä, ne ei oo mun suvussa (lue !: Kaikki sukulaiset asuu Jyväskylässä tai sit jossain Helsingin lähellä :3) ja + ne ei oo mun kamuja :p okei nyt oon varmaan teiän mielestä paska ja kylmä ihminen joka aikoo ottaa noista mallia. Sorq en alennu tollaseen :----P tosin mä voisin ampuu pari tyyppi..... nyt joku varmaan on soittamassa jo poliisille :----------DDD hajoaisin X3

Mut oon aika huolissanu mun pikkuveljestä ó____ò ---- se katteli kesällä tulitikkuja joka viides sekunti, sekoili jotain kirveen kanssa ja pyys iskää ostamaan sille aseet-lehren o_____o ........ ite vaan haluun animen, historia (+ tieteenkuvalehti) ja tiede lehden 8) en muuta tarvii n_____n

Etin varmaan huomenna kameran USB-kaapelin ja sit pistän kuvat :3 nyt tää monkey häipyy kirjottamasta :)

Tsau ! Nährään hoomenna (ehkä)