Bleh.. nyt on ollu hiukan tylsää joten päätin vähän kirjotella tänne :P pari päivää sitten mä liityin postcrossingiin ja kivaa puuhaa on ollut :3 oon nyt vasta lähettänyt postikortit Japaniin, Thaimaaseen ja Amerikkaan :D huomenna meen varmaan ostaan Saksaan ja Kiinaan postikortit. Mä haluaisin lähettää postikortteja Venäjälle, koska äippä on sieltä kotoisin :3

 

Wuhuu... Jonna tuli Pärnusta eikä ostanu mitään kivaa mulle :<< mut onneks se menee sen mummille siellä järjestetään hirveestih kirpputoreja (*¬*) joten se lupas ostaa mulle kaikkee kivaa sieltä :)) meillä kun ei järjestetä yhtään kirpputoreja (TT^TT) ja mummolassa en käy koskaan...

No jei! Mut sit päätettiin raahaa viikosk korpeen... taino ekaks me mennään tahkolle (=korpeen) ja sen jälkeen mennään jonnekin huitsin nevadaan mun äidin poikaystävän siskon überisoon taloon kyläileen, siellä on PAKKO olla netti muuten mä saan jonku itqparqpotq-kohtauksen :'''D