Terppa ^___^/ Mä tässä näin päätin aloittaa blogin :3 niinkuin sinä (jos joku lukee tätä) huomaat. Nimi on "Little blog" ja miksi? Koska en keksinyt kunnon nimeä :P koska on kohteliasta esitellä itsensä niin tässä piskuinen tietopaketti minusta.
Nimi: Fondüe
Sex: Tyttö
Ikä: Se on salaista tietoa
Mieltymykset: Japani, kaikenmaailman konit, lolitat, anime/manga, kokkaaminen.
Luonne: Iloinen, pirteä, joskus hauska, saattaa pyöriä joskus ylikierroksella.
Tähän minä tuun sit kirjoittaan kaikkea, eli taivas on rajana!
Heippa :33
P.S anteeksi tän alkuviestin hätaisyys ;3 yritän tehä ensikerralla parempaa jälkeä ^ ^'




Kommentit